вівторок, 11 квітня 2023 р.

Всесвітній день здоров'я

 


Здоров'я - основа усього на світі,

Здоровими бути вважають всі діти,
Для цього потрібно щоденно вмиватись,
Робити зарядку і тепло вдягатись.
Себе гартувати водою і сонцем
І солодко спати з відкритим віконцем.
І їсти усе що на стіл подають,
Бо страви нам росту і сил додають.
Л. Лисенко
Найцінніший скарб кожної людини – її здоров`я. Щороку 7 квітня люди в усьому світі відзначають Всесвітній день здоров'я. Дата була обрана не випадково - саме 7 квітня 1948 року почала свою діяльність Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ). Цю організацію було створено, щоб лікарі, фармацевти могли розв'язувати проблеми охорони здоров'я, ділитися новими знаннями, винаходити нові ліки, допомагати країнам, в яких виникають епідемії.
Цьогорічний День здоров’я присвячений 75-річчю роботи Всесвітньої організації охорони здоров'я. Його тема: «Довге та здорове життя для кожної людини».
Здорова людина - життєрадісна, жвава, енергійна, весела, бадьора. Щоб завжди бути у гарній формі, турбуйся про свій організм: роби зарядку, не забувай про гігієну та корисну їжу, вчасно лягай спати. Сонце, вода та повітря - вірні помічники на шляху до відмінного здоров'я, міцного імунітету та краси.
Здавалося б, ми так багато знаємо про харчування і водночас так мало займаємося цією проблемою. Тим часом стан здоров'я дорослої людини багато в чому визначається якістю харчування саме в дитячому віці, коли відбувається бурхливий ріст організму і обмінні процеси в ньому перебігають найінтенсивніше.
За останніми даними ВООЗ, здоров'я залежить:
на 15 % - від організації медичної служби;
на 25 % - від генетичних особливостей;
на 60% - від збалансованого харчування.
Тож харчуйтеся правильно, красиво та із задоволенням!
І пам'ятайте, що життя і здоров'я - це найцінніше, що ми маємо.
Саме раціональне і правильне харчування є однією із основних складових здоров'я.
А щоб переконатися у цьому, завітайте у бібліотеку та дізнайтесь з книжкової виставки "Учись бути здоровим" багато цікавої інформації.
Всі ми хочемо бути міцними і здоровими. Але чи будемо ми такими - великою мірою залежить від нас.

Немає коментарів:

Дописати коментар