середу, 25 травня 2022 р.

День інформації «Здорова людина – квітуча Україна»

 



Здоров’я – одна з основних умов щастя людини. Лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству. Здорове молоде покоління – це майбутнє нації.

З цією метою в дитячій філії Новоукраїнської центральної бібліотеки проведено День інформації «Здорова людина – квітуча Україна». Програма Дня інформації включала різноманітні заходи, серед яких - огляд книжкової виставки-заклику «Здоров’я дітей – багатство нації», до уваги користувачів філії представлено книги та періодичні видання, які знайомили користувачів з безпекою життєдіяльності дитини, з фізичною культурою, гігієною, а також про згубний вплив шкідливих звичок.

Крім того з користувачами філії було проведено експрес-гру «В здоровому тілі – здоровий дух».

З маленькими читачами проведено вікторину «Здоров’я – це скарб», в ході якої вони відповідали на питання про лікарські рослини, про основні фактори, що є запорукою здоров’я. В цей день всі користувачі філії прийшли до висновку, що здоровий спосіб життя – це запорука успіху, що здоров’я значною мірою залежить від нас самих.



Немає коментарів:

Дописати коментар