середу, 2 березня 2016 р.

Вічно живе Шевченківське слово

Перші березневі дні пов’язані з іменем Т. Г. Шевченка, його славою, його мудрістю, його любов’ю до України. Весь свій могутній талант Т. Г. Шевченко присвятив служінню народу, рідній Україні. «Історія мого життя, - писав поет, - становить частину історії моєї Батьківщини». Вся його творчість зігріта гарячою любов’ю до Батьківщини. Саме з цієї любові виросла правдива вогненна історія Кобзаря.


Відзначаючи річницю з дня народження великого поета, в бібліотеці проведено конкурс читців «Вічно живе Шевченківське слово». На захід завітали учні 7-А класу ЗШ №6. До учнів звернулась бібліотекар, яка познайомила дітей з маловідомими сторінками життя поета. Діти прийняли активну участь у конкурсі читців,  декламуючи вірші поета: «В неволі», «Мені тринадцятий минало…», «Заповіт», «Весна встала», «Сестрі», «Широкою долиною» та ін.


Перше місце в конкурсі зайняв Анатолій Гетьманенко за вірш «Думи мої, думи мої», друге місце посіла Анастасія Титенко за вірш «Вітер з гаєм розмовляє», третє місце зайняла Аріна Мізіна за вірш «Ой, одна, я одна» (уривок з вірша «В казематі». Переможці конкурсу нагороджені дипломами.
На закінчення заходу діти мали змогу переглянути літературу з книжкової виставки-вшанування «Великий син - великого народу».



Немає коментарів:

Дописати коментар