середу, 7 листопада 2018 р.


День інформації «Здорова дитина – багата країна» проведено в дитячій бібліотеці з користувачами-дітьми 1-9 класів. Учні 1-2 класів з цікавістю переглянули мультимедійну презентацію «Азбука здоров’я», а читачі 3-4 класів здійснили гру «Країна здоров’я запрошує».


З учнями 6-Б класу гімназії «Лідер» проведено подорож «Здоров’я – найцінніший скарб». Подорожуючи, діти побували на зупинках: «Не зашкодь собі», «Здоровим будь», «Вода – джерело здоров’я», «Вітаміни навколо нас». Зацікавила учасників заходу гра «Мішечок здоров’я», де потрібно було виймати з мішечка предмети гігієни, лікарські рослини і розповідати, де їх використовують. Крім того, діти розв’язували кросворд «Здоров’я».


І на закінчення подорожі, гімназисти прийняли участь у валеологічній вікторині «Про здоров’я треба знати – про здоров’я треба дбати». До заходу в бібліотеці виготовлено книжкову виставку «Здоров’я дітей – багатство нації».


Немає коментарів:

Дописати коментар