вівторок, 7 червня 2016 р.

Творча гра « Азбука здоров’я»

З пришкільним оздоровчим табором гімназії №7 була проведена творча гра «Азбука здоров’я», з метою ознайомити користувачів  з поняттям «здоров'я»,  його ознаками та розвивати культуру здорового способу життя, виховувати прагнення берегти своє здоров'я. Для проведення гри діти поділились на дві команди: «Котигорошки» та «Нехворійки».

Першим конкурсом стало «Привітання команд», наступним був конкурс «Бліцтурнір», де команди демонстрували своє знання основних чинників здорового способу життя (чистоти, гігієни, фізичного розвитку та ін.). Основним став конкурс «Робота в групах», де кожна з команд повинна була скласти пам’ятку «Ми за здоровий спосіб життя». Діти працювали творчо та  з натхненням. Кожен намагався зробити свій внесок в створення пам’ятки. Далі був конкурс «Домашнє завдання» - командам потрібно було намалювати малюнки на тему «Здоров’я – всьому голова». Підсумком творчої гри стала вправа «Мікрофон», де учасники продовжували речення: «Коли я здоровий, то я…». Перемогу у творчій грі здобула команда «Котигорошки».

Немає коментарів:

Дописати коментар