понеділок, 21 жовтня 2024 р.

День інформації "Здорова дитина – здорова країна"




 **"Здорова дитина – здорова країна"** – під таким гаслом пройшов День інформації в дитячій філії Новоукраїнської центральної бібліотеки!

📚✨
Впродовж дня і дорослі, і маленькі відвідувачі досліджували, як природа, фізична активність, правильне харчування та режим дня впливають на наше здоров’я. 🌿🤸‍♂️ Дізналися багато нового про користь дихальної гімнастики, обговорювали шкідливі звички та їх вплив на організм, а також важливість ментального здоров’я. 💆‍♀️🧠 Особливий інтерес викликала Всеукраїнська програма "Ти як?" та її корисні інструменти для підтримки внутрішнього стану.
Для допитливих читачів була підготовлена книжкова виставка-порада "Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати!", де можна знайти літературу про зелений лікувальний потенціал природи, цікаві факти про людське тіло та поради, як зберегти здоров’я. 📖🍏
Учасники заходу також брали участь у вікторинах, розгадували загадки, виконували фізичні вправи та занурювалися у світ здорового способу життя. Це була справжня подорож до гармонії та доброго самопочуття! 🏃‍♂️🔍
**Здоров’я – це скарб, який треба берегти! Запрошуємо вас до нашої бібліотеки, щоб разом робити кроки до здорового майбутнього. Чекаємо на вас!**



Немає коментарів:

Дописати коментар