пʼятницю, 1 вересня 2017 р.

Всеукраїнський дитячий літературний конкурс «Творчі канікули» - переможці дитячої бібліотеки

Користувачі Новоукраїнської дитячої бібліотеки прийняли участь у Всеукраїнському дитячому літературному конкурсі «Творчі канікули». Переможцями дитячої бібліотеки стали:
-       Рудь Діана, Іщенко Вікторія – у номінації «Природа — джерело натхнення та краси»;
-       Чорновол Даша – у номінації «Так, я люблю Україну»;
-       Тикул Ярослава, Петренко Марія – у номінації «Моя майбутня професія».
Їх роботи направлені до обласної дитячої бібліотеки ім. Т.Г. Шевченка для проходження обласного етапу.
Представляємо уривки з робіт конкурсантів-переможців.

                                               Діана Рудь, 15 років.
«Симфонія любові і краси»
Краса весною в лісі оживає,
Співає сойка, дятел десь дзвенить,
Прокинувся струмок і сили набирає.
Хіба ж це можна, люди, не любить?!


Іщенко Вікторія, 14 років.

«Природа-це наша краса!»
Природа-це наша краса!
     Вона завжди в наших серцях
Вирує барвами літ,
Залишає по собі гарний цвіт.


Чорновол Даша, 15 років.
 «Моя Україна»
Приходить син до матері уві сні:
-   Вибач, мамо, що співаєш у храмі за мене пісні.
Я обов’язково повернусь, мабуть у раю.
Чекай, мамо, чекай, я обов’язково прийду.
Україну ніколи свою не забуду.
Завжди пам’ятати  і любити я буду.


Петренко Маша, 12 років.
«Моя майбутня професія»
Кожна дитина замислюється ким стати у майбутньому. Спочатку я мріяла стати вчителем, так як моя перша вчителька Ганна Федорівна, а згодом мені сподобалась професія вчителя танців, як вчитель мого гуртка Ірина Віталіївна. Але згодом я зрозуміла, що найбільше мене приваблює професія перукаря. Моя майбутня професія буде дарувати людям радість та красу. Ось чому я вирішила стати перукарем.


Тикул Ярослава, 14 років.

«Моя майбутня професія»
Моя майбутня професія – лікар. Я давно вже так вирішила. Лікар – найгуманніша професія на всій землі. Він позбавляє людей від страждань, допомагає. Також в професії лікаря є таке поняття – лікарська таємниця. Люди йдуть до лікаря, коли їм погано, боляче та важко. Вони приходять нібито зі своїм горем і лікар повинен вислухати, зрозуміти, допомогти. А саме головне зберегти цю таємницю. 

Дякуємо конкурсантам за участь і бажаємо перемоги в наступних етапах!



Немає коментарів:

Дописати коментар