неділю, 1 березня 2020 р.

День бібліографії «Я – ваш помічник, звуть мене словник»


В дитячій філії проведено День бібліографії «Я – ваш помічник, звуть мене словник» з юними користувачами шкіл міста.

На гру-подорож словниками «Манівцями словесності» завітали учні 5 класу НВК – гімназія «Лідер»(кл. кер. Фулга В.М.). Цікаво і змістовно пройшла гра, в ході якої гімназисти демонстрували свої знання з користування словниками.

У світ словників поринули користувачі філії під час словникового лікнепу «Словники - у навчанні помічники», під час якого вони розширили свої знання про різні види словників, навчилися користуватися ними.

Великий інтерес викликав у відвідувачів філії лінгвістичний вернісаж «Словникова скарбниця».
В цей день всі учасники заходів та користувачі філії переглянули виставку-словник «Я ваш помічник, звуть мене Словник», на якій були представлені найцікавіші словники, які є у фондах філії.


Немає коментарів:

Дописати коментар