понеділок, 3 липня 2017 р.

Гра "Абетка здоров'я"


Продовжується веселе та гамірне літо таборів у бібліотеці. Бібліотекарі із задоволенням приймають у себе вже другу зміну табору «Веселка», що при ЦДЮТ «Зоріт». І знову шумно і гамірно в затишних стінах бібліотеки. Цього разу для маленьких відпочивальників була проведена гра «Абетка здоров’я», адже літо – це чудова пора для оздоровлення та загартовування.


Діти грали в різноманітні ігри: «Впізнай ознаку здоров’я», «Закінчи прислів’я», «Корисно-шкідливо». Сподобалась дітям гра з м’ячиком «Додай слово», де потрібно було зловити м’ячик та закінчити речення: «Якщо людина здорова, то вона…». Не обійшлося і без таких улюблених для дітвори і мультиків, де потрібно було сказати, хто із персонажів мультфільму не беріг своє здоров’я.



На закінчення малята мали змогу переглянути літературу з книжкової виставки-подорожі «По казкових стежках літа».

Немає коментарів:

Дописати коментар