четвер, 5 листопада 2015 р.

День інформації «Конвенція ООН та Конституція України про права дитини»

Я громадянка вільної країни,
І хоч за віком я іще мала,
Та знаю ще із раннього дитинства,
Що маю я свої права.
Право, закони супроводжують людину все її життя. Щоб уміло і правильно користуватися своїми правами і добре виконувати свої обов’язки, не порушуючи прав і законних інтересів інших, треба знати закони. З цією метою в бібліотеці було проведено День інформації «Конвенція ООН та Конституція України про права дитини».
Для юних читачів відділу обслуговування дошкільників та учнів 1-4 класів було проведено бесіду «Кожна дитина має право» та гру «З героями казок по статтях Конвенції ООН».
Великий інтерес у п’ятикласників викликав інформаційно-правознавчий калейдоскоп «Великі права маленької людини», в ході якого діти ознайомилися з основними положеннями Конвенції ООН та Конституції України про їх права.

Із старшокласниками шкіл міста проведено годину спілкування «Я – дитина, я – людина, що має свої права». Учасники заходу розповідали, як вони розуміють свої права та обов’язки, закріплені в Конституції України. Підлітки розв’язували логічні завдання правової тематики, слухали різні історії із життя ровесників, визначаючи порушення їх прав. В цей день користувачі бібліотеки ознайомилися з бібліоінформіною «Закон. Права. Обов’язки» та переглянули виставку-пораду «Ти маєш право знати».

Немає коментарів:

Дописати коментар